مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-17سياسي

خاطرات کرونایی یک مداح| تشکر دختری که از ریشوها بدش می آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کرونا هر قدر هم بزرگ و پُرادعا باشد و یا هر قدر ریز و میکروسکوپی، بی تردید تنها خود را در برابر یک حریف زانو زده و پشت بر تشک مبارزه می بیند که آن حریف جز همدلی و هم نوایی مردم شریف این سرزمین نیست.

کرونا تا به امروز دو بار بال و پر گرفته و خود را در اوج دیده، در موج نخست با همت همین مردم و مهربانی آنها به ویژه پس از دعوت مقام معظم رهبری برای حضور همگان در صحنه مقابله به سرعت بساط خود را از این بستر جمع کرد و البته با کمی غفلت ما دوباره سر و کله اش پیدا شده و این بار نیز همان همدلی ها، مهربانی ها، کمک های مومنانه و بی منت و ایستادگی در بستر عشق به هم نوع است که می تواند شکست و چیرگی بر کرونا را جشن بگیرد.

در این ماه ها در کنار تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر مدافعان سلامت و کادر درمانی بدون شک حضور مردم شریف و مومن ایران اسلامی از همه سلایق و علایق در مسیر کمک به یکدیگر از ضدعفونی معابر گرفته تا توزیع بسته های معیشتی، اطعام نیازمندان، برنامه های محله محور فرهنگی، شادمانه های مجازی و .

همه و همه جلوه گر عمق و محبتی بود که تا ابد صحنه های بسیار متفاوت و بی نظیری را در حافظه تاریخی این سرزمین ثبت و درج خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات کرونایی یک مداح| تشکر دختری که از ریشوها بدش می آمد

خاطرات کرونایی یک مداح| تشکر دختری که از ریشوها بدش می آمد